وبلاگ

پنل پیامک برای رستوران ها

پنل پیامک برای رستوران ها

فهرست مطالب

پنل پیامک برای رستوران ها

ارسال پیامک در رستوران‌ها، یکی از پرکاربرد‌ترین شیوه‌های تبلیغاتی و ارتباطی محسوب می‌شود. مردم همیشه به دنبال یک رستوران خوب هستند، رستورانی که علاوه بر رعایت استاندارهای اولیه که شامل کیفیت مطلوب غذا و نظافت آن می‌شود، به اصل مهم مشتری مداری نیز توجه می‌کند. پنل های پیامکی این فرصت را به شما می‌دهند تا برای مشتریان خود احترام قائل شوید و با آنها به طریق مختلف ارتباط داشته باشید. با توجه به نظرسنجی های صورت گرفته؛ معمولا ارسال پیام‌کوتاه عملکرد مثبت و مطلوبی برای صاحبان رستوران و حتی مشتریان آنان داشته است.

با پنل پیام کوتاه اپراتور اس ام اس همراه باشید تا باهم، کاربرد سامانه پیام کوتاه در رستوران‌ها را مرور کنیم.

یکی از مهمترین کاربردهای پنل پیامکی، این است که شما می‌توانید، با سرویس نظرسنجی، و مشارکت مشتریان خود، از طریق پیام‌کوتاه؛ سطح کیفی رستوران خود را افزایش دهید. همچنین می‌توانید از طریق سامانه پیام کوتاه اپراتور اس ام اس، رستوران خود را به اهالی منطقه ای که نزدیک به موقعیت جغرافیایی رستوران شماست؛ معرفی کنید، منو رستوران را برای مشتریان قدیم و جدید خود ارسال کنید و یا به آن‌ها در صورت استفاده از رستوران، کلی پیشنهاد ویژه از جمله تخفیف‌های درصدی بدهید. شما می‌توانید به صورت پیامکی سفارش بگیرید؛ و برای مشتریان خود غذای بیرون بر ارسال کنید. با چک کردن مداوم پنل پیام‌کوتاه، این امکان را به مشتریان خود بدهید؛ که بتوانند برای میهمانی ها و مناسبت‌های خاص خود؛ یک روز زودتر در رستوران شما میز رزرو کنند.

همچنین در ایام خاص، اعیاد، سالروز تولد مشتری هایتان، در ایامی که مشتریان کمتری دارید؛ یا تمایل دارید که فروش خود را بالاتر ببرید؛ از طریق پیامک به آن‌ها کد تخفیف بدهید و اعلام کنید؛ که با ارائه پیامک ارسال شده به رستوران در یک بازه زمانی خاص می توانند؛ از تخفیف ویژه رستوران بهره‌مند شوند.

از دیگر کاربردهای پیام‌کوتاه، این است که مدیر رستوران می‌تواند؛ با معرفی شماره پیامکی خود به مشتریان، از انتقادات و پیشنهاداتشان، در پیشبرد اهداف و افزایش کیفیت و در نهایت تعداد مشتریان بهره‌مند شود؛ و یا با استفاده از امکان ارسال پیام‌کوتاه به صورت منطقه ای، به مناطق صنعتی، آموزشی و یا مراکزخدماتی شهر، نظیر بیمارستان‌ها، پیامک ارسال کند و از دانشگاه‌ها، شرکت‌ها، کارگاه‌ها و… سفارشات انبوه بگیرد.

همانطور که گفتیم پنل پیامکی برای رستوران‌ها سرشار از مزیت است، تنها کافیست تا صاحبان رستوران، عضو پنل پیامکی شوند و با فکری خلاقانه در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه یک پیام ارتباطی، و یا یک پیام تبلیغاتی به شهروندان بزنند، و سیل عظیمی از مشتریان را به رستوران خود جذب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

فهرست مطالب